Systémy kvality

Systémy kvality specifikují normy řady ISO 9000 včetně doprovodných a podpůrných směrnic. Obsahují model rozvoje kvality organizace v rovině zdrojů, procesů a výrobků. Jsou definovány v níže uvedených principech:

 

  • Zaměření na zákazníka

  • Vedení a řízení zaměstnanců

  • Zapojení zaměstnanců

  • Procesní a systémový přístup

  • Neustálé zlepšování

  • Přístup k rozhodování zakládající se na faktech

  • Vzájemně prospěšné dodavatelské vztahy

 

Norma ISO 9001 specifikuje požadavky na systém managementu kvality v organizacích, které chtějí a potřebují prokázat svoji schopnost trvale poskytovat produkty v souladu s příslušnými předpisy a požadavky zákazníků. Splněním této normy se pyšní organizace, které neustále usilují o zvyšování kvality systému managementu a spokojenosti zákazníků.

Co pro vás můžeme zajistit?

  • Komplexní služby v nastavení systému řízení kvality

  • Zavedení a údržbu systému managementu

  • Poradenství a konzultace dle vašich potřeb a požadavků

  • Provedení interního auditu

  • Zpracování veškeré potřebné dokumentace dle potřeb dané normy ISO 9001 (manuál, prohlášení, organizační schéma, interní příručky, toolkits)

  • Proškolení zaměstnanců

  • Implementaci systému managementu kvality na klíč

  • Zajištění certifikace dle ISO 9001:2015

  • Zajištění veškeré nutné činnosti spojené se získáním certifikátu řízení kvality dle ISO 9001

  • Externí činnost auditora, manažera kvality a metrologa